A VÁSÁRLÁS MENETE

DOKUMENTUM LETÖLTÉSE


A webáruház funkcióit igyekeztünk a felmerülő igényekhez igazítani, és ezen túlmenően próbáljuk megkönnyíteni, segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Vásárlóinknak a lehető legtöbb információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

Webáruházunkban megtalálható áru vásárlója, szolgáltatásaink igénybevevője lehet bármely természetes személy, jogi személy és jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet.

Vásárolni csak regisztrációt követően tud webáruházunkban. Regisztrált vásárlóként nem szükséges adatait minden egyes vásárlásnál újra megadni, arra a rendszer emlékszik, és ezen adatokat magától kitölti, ezáltal a vásárlás gyorsabb lesz. Regisztrált ügyfeleinknek vásárolni a regisztráció során megadott név és jelszó beírása után a "Belépés"-t követően lehetséges.

Regisztrált ügyfeleink olyan funkciókat is igénybe vehetnek, mint Pl. korábbi rendelései megtekintése.

Ha az Ügyfél elfelejti jelszavát, kérésére új jelszót küldünk, melyet bejelentkezés után szabadon megváltoztathat. A jelszó átadásából, illetéktelen személy általi felhasználásából eredő károkért a jelszó tulajdonosát terheli felelősség. A hibás regisztrációs adatok elküldéséből keletkező károkért a szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Ügyfél a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja, és a kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. A kosár tartalma a rendelés véglegesítése előtt bármikor megtekinthető a „Kosaram” ikonra kattintva.

Ha már nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Lehetősége van adott cikket törölni kosarából, vagy annak mennyiségét megváltoztatni.

Ehhez a megfelelő termék melletti mennyiséget jelző számnál található „-” és „+” jelre kattintva csökkenthetjük illetve növelhetjük a darabszámot.

Amennyiben utalvánnyal kíván fizetni, vagy meglévő kupont szeretne felhasználni, kérjük írja be az azonosító kódokat a megfelelő helyekre!

Majd, ha még nem tette meg, lehetősége lesz bejelentkezni, vagy ellenőrizni személyes adatait.

Ezt követően kiválasztja a szállítási módot, átvételi címet, fizetési módot és számlázási címet.

Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Tovább” gombra kattintva az ellenőrzés oldalra jut, ahol a webáruház megjeleníti a kosár tartalmát és az előzőekben megadott beállításokat. Ennek áttekintése után rendelését a „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva tudja elküldeni.

A rendelés véglegesítése előtt a „Megjegyzés” rovatban az Ügyfél kéréseket fogalmazhat meg a megrendelés teljesítésével kapcsolatban, amelyeket a Szolgáltató igyekszik a lehető legnagyobb mértékben figyelembe venni.

Ügyfél a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót és a garancia levelet a csomag tartalmazza.

Ügyfél köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Ugyancsak tájékoztatjuk a vevőt, ha a rendelt termék szállítását (tömege, mérete miatt) az 5. pontban foglaltak alapján csak egyedi szállítási költséggel tudjuk vállalni. Az Ügyfél ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

A rendelést követően automatikusan kap az Ügyfél egy visszaigazoló e-mailt a megrendelésről, amely tartalmazza többek között a kiválasztott szállítási módot valamint azt is, hogy ha munkaidőn kívül történt a rendelés, akkor a következő első munkanapon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és az Ügyfél a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató az Ügyfél felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Ügyfelet haladéktalanul tájékoztatni, valamint Ügyfél által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Ügyféllel történő egyeztetést követően kerülhet sor!